Skip to content

Client onboarding manager

België, Vlaams Gewest, BruggeClients (Owners)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Als “Client onboarding manager” ben je verantwoordelijk voor de opstart van nieuwe eigendommen in ons beheer. Doelstelling? Samen met de eigenaar en verschillende collega’s een eigendom binnen de voorgestelde termijn beschikbaar maken op de markt van online travel agencies (= OTA) zoals Airbnb, Booking.com of VRBO. Na deze opstart doe je een handover naar de “Client success manager” die het dossier dan verder actief zal opvolgen.

Deze persoon is communicatief sterk, organisatorisch en digital minded waardoor hij/zij eenvoudig kan navigeren om zo optimaal samen te werken met alle partijen. Deze persoon beschikt daarbij over uitstekende interpersoonlijke en kritische denkvaardigheden om samenwerkingsrelaties in een snelle omgeving te vergemakkelijken. 


Wat ga je precies doen?

  • Beheer nieuwe relaties en word het eerste vertrouwd contactpersoon van HUSWELL’s klanten.

  • Je ontwikkelt en onderhoudt de relatie met de eigenaren van jouw HUSWELL-eigendommen binnen jouw portefeuille door proactief te communiceren en de deskundige van die eigendommen te worden.

  • Je fungeert als contactpersoon tussen de eigenaar en de interne afdelingen van HUSWELL zoals Operations, Customer Success, Sales, Marketing, Revenue Management en Accountancy.

  • Je zorgt ervoor dat elke opstart binnen jouw portefeuille de KPI’s behaalt en aan de Huswell-normen voldoet.

  • Je denkt mee aan hoe we de opstart processen van de eigendommen kunnen verbeteren en optimaliseren.

  • Je staat je collega’s van het Client en Operations team bij waar nodig.

  • Je ontwikkelt en onderhoudt open samenwerkingsrelaties met andere teamleden en het managementteam.


Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Ervaring in de hospitality en/of vastgoedsector

  • Eerdere ervaring in een klantgerichte rol 

  • Uitstekende overtuigings- en onderhandelingskracht

  • Digitale skills zijn geen nice to have, maar een must-have!

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden waarmee u relaties kunt opbouwen en onze dienstverlening strategische kunt verbeteren en uitbreiden

  • Uitstekend zelfmanagement en het vermogen om prioriteiten te stellen en werk binnen de deadlines af te leveren

  • Vermogen om problemen in een snelle omgeving de baas te kunnen

  • Veel aandacht voor detail en uitstekende organisatorische vaardigheden

  • Creatief denken met het vermogen om nieuwe en innovatieve kansen te identificeren

  • Flexibiliteit: de hospitality sector staat niet stil. Daarom werk je gemiddeld één zaterdag in de maand. In ruil daarvoor heb je dinsdag of woensdag vrij. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.


Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Teambuildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.

Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een ervaren en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. 

Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je een tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.


Ready to join the rocketship? Apply now via www.jobs.huswell.be

Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren. 


Ready to join the rocketship? Apply now via www.jobs.huswell.be

of