Skip to content

Client support manager

België, Vlaams Gewest, BruggeClients (Owners)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Een client support manager heeft zeer sterke communicatieve vaardigheden en draagt klantentevredenheid hoog in het vaandel. Je bent namelijk de eerste contactpersoon voor onze klanten en behandelt in eerste instantie de vraag of opmerking zelf telefonisch of schriftelijk. Gaat het om een specifiek probleem? Dan zorg je er met je digitale skills voor dat dit via ons ticketsysteem bij de juiste collega terecht komt. Je beschikt dus ook over interpersoonlijke en kritische denkvaardigheden om samenwerkingsrelaties in een snelle omgeving te vergemakkelijken. 


Wat ga je precies doen?

  • Je bent de eerste contactpersoon van de eigenaren, zowel telefonisch als per e-mail. 

  • Je analyseert de vraag of opmerking en probeert hiervoor een klantgerichte en tegelijk commerciële oplossing voor te bedenken.

  • Met je onverwoestbare klantvriendelijkheid communiceer je jouw antwoord via de juiste weg aan de eigenaar. 

  • Specifieke vragen of problemen delegeer je op een efficiënte en transparante manier naar de juiste persoon. 

  • Je denkt mee over hoe we de klantentevredenheid kunnen verhogen. 

  • Je werkt een flow binnen jouw takenpakket uit, ontwikkelt FAQ's voor onze klanten en probeert de bestaande processen te optimaliseren.

  • Je staat ook deels in voor de gastencommunicatie, dit voornamelijk telefonisch. Ook hier komt je gastvrijheid meteen naar boven, waardoor geen enkele vraag of opmerking te veel voor je is. 

  • Je ontwikkelt en onderhoudt open samenwerkingsrelaties met andere teamleden en collega's.

  • Je staat het team bij waar nodig.


Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Ervaring in de hospitality of een communicatiegerichte opleiding

  • Ervaring in een klantgerichte rol en met klachtenbehandeling

  • Uitstekende overtuigings- en onderhandelingskracht

  • Digitale vlotheid is niet alleen mooi meegenomen, maar een absolute must!

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands, Frans als Engels (Duits en Spaans zijn een plus)

  • Uitstekend zelfmanagement en het vermogen om prioriteiten te stellen en werk binnen de deadlines af te leveren

  • Vermogen om problemen in een snelle omgeving de baas te kunnen

  • Veel aandacht voor detail en uitstekende organisatorische vaardigheden

  • Creatief denken met het vermogen om nieuwe en innovatieve kansen te identificeren

  • Stressbestendigheid zodat je de grote toevloed aan vragen met een gerust gemoed de baas kan

  • Flexibiliteit (geen 9 to 5 mentaliteit): de hospitality sector staat nooit stil. Daarom werk je gemiddeld één zaterdag in de maand. In ruil daarvoor heb je woensdag of donderdag vrij. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.


Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.


Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een ervaren en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. 


Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je een tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be