Skip to content

Customer experience manager

België, Vlaams Gewest, BruggeCustomers (Guests)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Als customer experience manager ben je verantwoordelijk voor het creëren en behouden van een positieve en naadloze gastenervaring bij HUSWELL. Je coördineert en leidt het customer support team, bouwt een customer success team uit en stelt doelen om de algehele gastenervaring te verbeteren. Je bent ook verantwoordelijk voor het analyseren van data en het toepassen van de bevindingen om de gastenervaring te verbeteren en te optimaliseren.

Customer success en customer support - say what? 

Customer success is erop gericht om door middel van bepaalde producten of diensten 100% tevredenheid bij onze gasten te bereiken. Het doel van de customer success manager is om - al dan niet in samenwerking met de gasten - onze producten en diensten verder uit te werken en om eventuele uitdagingen of obstakels waarmee gasten geconfronteerd worden te identificeren en aan te pakken. 

Customer support is de afdeling die actief hulp verleent aan de gasten betreffende onze producten of diensten. Dit kan betrekking hebben op het beantwoorden van vragen van de gasten, het oplossen van technische problemen en het bieden van begeleiding en ondersteuning om de gasten te helpen het meeste uit het product of de service te halen. Deze communicatie verloopt steeds schriftelijk of telefonisch. 


Wat ga je precies doen?

  • Je leidt en ondersteunt het customer support team. Je geeft hen de nodige opleidingen en staat hen bij waar nodig.

  • Je bouwt een customer success team uit

  • Je communiceert telefonisch en schriftelijk met de gasten, zodat ze geholpen worden bij alle vragen en problemen.

  • Je brengt de volledige communicatieflow van de customers in kaart en zal deze analyseren en optimaliseren waar mogelijk.

  • Je polst naar de tevredenheid van onze gasten door middel van gestructureerde vraagstelling en quotering.

  • Je ontwikkelt en implementeert strategieën om de algemene perceptie van onze gasten te verbeteren. 

  • Je ontwikkelt en onderhoudt open samenwerkingsrelaties met andere teamleden en het managementteam.


Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Je bent iemand met een sterk leiderschap en het vermogen om problemen op te lossen. 

  • Je bent een dynamisch en enthousiast persoon met een commerciële mindset en groot empathisch vermogen.

  • Je hebt interesse in digitale transformatie en bedrijfsprocessen en koppelt je kennis aan je praktijkgerichte salesaanpak.

  • Digitale vlotheid om met ons softwaresysteem te kunnen werken is een must!

  • Je bent een teamspeler, maar je kan ook zelfstandig en autonoom werken.

  • Je hebt een uitstekende communicatieve vaardigheden: je spreekt en schrijft goed in het Nederlands, Engels en Frans. Elke andere taal, zoals Duits of Spaans, is een groot pluspunt.

  • Je bent een werker en een doorzetter. Geen uitdaging is je teveel! 

  • Je hebt al enige relevante ervaring binnen hospitality of customer support.

  • Flexibiliteit (geen 9 to 5 mentaliteit): de hospitality sector staat niet stil. Daarom werk je op zaterdag (bespreekbaar). In ruil daarvoor heb je een andere dag in de week vrij. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.


Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.

Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een ervaren en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. 

Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je een tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be


Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

of