Skip to content

Customer success manager

België, Vlaams Gewest, BruggeCustomers (Guests)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Als Customer success manager sta je enerzijds in voor de communicatie met onze gasten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitwerken en optimaliseren van de volledige Customer (Guest) Journey. Door jouw ervaring en inzicht in verschillende processen en flows lukt het je om de gastencommunicatie zo aangenaam en optimaal mogelijk te laten lopen. 

Eenmaal af zal je deze processen moeten aanleren aan het Customer support team en uiteraard blijven optimaliseren.


Wat ga je precies doen?

  • Je communiceert telefonisch en schriftelijk met de gasten, zodat ze geholpen worden bij alle vragen en problemen.

  • Je brengt de volledige communicatieflow van de customers (gasten) in kaart. 

  • Je zal de huidige flow daarna analyseren en optimaliseren waar mogelijk.

  • Je optimaliseert de bestaande flow door advies op maat te geven.

  • Je polst naar de tevredenheid door middel van gestructureerde vraagstelling en quotering.


Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Je bent een dynamisch en enthousiast persoon met een commerciële mindset en groot empathisch vermogen.

  • Je hebt interesse in digitale transformatie en bedrijfsprocessen en koppelt je kennis aan je praktijkgerichte salesaanpak.

  • Digitale vlotheid om met ons softwaresysteem te kunnen werken.

  • Je bent een teamspeler, maar je kan ook zelfstandig en autonoom werken.

  • Je hebt een uitstekende gesproken en geschreven kennis van het Nederlands en Engels. Ook in het Frans kan je goed je plan trekken. Elke andere taal, zoals Duits of Spaans, is een groot pluspunt.

  • Flexibiliteit: de hospitality sector staat niet stil. Daarom werk je op zaterdag (bespreekbaar). In ruil daarvoor heb je een andere dag in de week vrij. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.


Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.

Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een ervaren en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. 

Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je een tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.

Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be


Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

of