Skip to content

Customer support manager

België, Vlaams Gewest, BruggeCustomers (Guests)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Als "Customer support manager” is het jouw ultieme doel om de gastentevredenheid steeds zo hoog mogelijk te houden. Dit doe je door hospitality hoog in het vaandel te dragen en de gasten steeds op een klantvriendelijke en gastvrije manier via onze digitale platformen en telefonisch te ondersteunen. Ook potentiële gasten zal je op deze manier en met je commerciële talent helpen bij hun (aan)vragen en reservaties. 

Daarnaast zal je samen met je collega's mogen nadenken over de optimalisatie van de volledige Customer (Guest) Journey). 

Wat ga je precies doen?

  • Je biedt schriftelijk en telefonisch de nodige ondersteuning en service aan de gasten. 

  • Je zorgt voor de administratieve voorbereiding en verwerking van alle reservaties. 

  • Je volgt klachten zo goed mogelijk op en informeert de juiste personen hierover. 

  • Met je commerciële skills overtuig je potentiële gasten om hun aanvraag om te zetten in een effectieve reservatie. 

  • Je brengt de volledige communicatieflow van customers in kaart. 

  • Je optimaliseert de bestaande flow in samenwerking met je collega's.

  • Je polst naar de tevredenheid van gasten door middel van gestructureerde vraagstelling en quotering.

Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Je bent een dynamisch en enthousiast persoon met een commerciële mindset en een groot empathisch vermogen. 

  • Je stelt hospitality steeds op de eerste plaats. 

  • Je hebt een uitstekende gesproken en geschreven kennis van het Nederlands en Engels. Ook in het Frans kan je goed je plan trekken. Elke andere taal, zoals Duits of Spaans, is een groot pluspunt. 

  • Je bent een teamspeler, maar je kan ook zelfstandig en autonoom werken. 

  • Flexibiliteit: de hospitality sector staat niet stel. Daarom werk je gemiddeld één zaterdag in de maand. In ruil daarvoor heb je dinsdag of woensdag vrij. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.

Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.

Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een ervaren en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. 

Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.

Ready to join the rocketship? Apply now via www.jobs.huswell.be

Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.

Ready to join the rocketship? Apply now via www.jobs.huswell.be


of