Overslaan naar content

Client success manager

Oostkamp, Vlaams Gewest, BelgiëClients (Owners)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Bij HUSWELL zijn we stuk voor stuk gedreven en gepassioneerde professionals, die zich inzetten voor het leveren van een uitstekende service en innovatieve oplossingen voor klanten, terwijl we samenwerken als een hechte familie om de visie van het bedrijf te realiseren. We dragen bij aan de cultuur van HUSWELL waarin samenwerking, innovatie, vooruitstrevendheid, flexibiliteit en transparantie centraal staan. 


Ben jij een gedreven professional met een passie voor het leveren van uitstekende service en innovatieve oplossingen? Wil je deel uitmaken van een hechte familie die samenwerkt om de visie van het bedrijf te verwezenlijken? Bij HUSWELL zijn we op zoek naar een enthousiaste client success manager die de perfecte combinatie van communicatie, organisatie, analytische en digitale vaardigheden belichaamt.


Wat ga je precies doen?

  • Je ontwikkelt en onderhoudt een goede relatie met de klanten (eigenaren) in jouw portefeuille door als deskundige van deze eigendommen proactief te communiceren.

  • Je fungeert als contactpersoon tussen de eigenaar en de interne afdelingen van HUSWELL, zoals facility, customer support, sales, revenue management en accountancy.

  • Je bent verantwoordelijk voor de volledige onboarding van de woningen in je portefeuille, zodat elke woning aan de HUSWELL normen voldoet en zorgt er nadien voor dat de eigenaren steeds tevreden zijn over de performantie van hun woning.

  • Je denkt en werkt actief mee aan hoe we deze performantie en onze processen kunnen optimaliseren.

  • Je ontwikkelt en onderhoudt open samenwerkingsrelaties met andere teamleden en het managementteam.

  • Je staat het team bij waar nodig.


Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Ervaring in hospitality en/of vastgoed is een plus.

  • Eerdere ervaring in een klantgerichte rol en digitale vlotheid is niet alleen mooi meegenomen, maar een must!

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands, Frans, Engels) waarmee je relaties kan opbouwen en onze dienstverlening strategisch kan verbeteren en uitbreiden. 

  • Zelfstandig kunnen werkenen het vermogen om prioriteiten te stellen en werk binnen de deadlines af te leveren.

  • Vermogen om problemen in een snelle omgeving de baas te kunnen.

  • Voldoende veerkracht om in drukke periodes het hoofd koel te houden.

  • Veel aandacht voor detail en uitstekende organisatorische vaardigheden.

  • Uitstekende interpersoonlijke en kritische denkvaardigheden om samenwerkingsrelaties te vergemakkelijken.

  • Flexibiliteit (geen 9 to 5 mentaliteit): de hospitality sector staat niet stil. Daarom kan je heel af en toe eens op zaterdag werken. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.



Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen en een hospitalisatieverzekering. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.

Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een gedreven en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan.

Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je een tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

Oostkamp, België
Clients (Owners)

of