Skip to content

Client success manager

Oostkamp, Vlaams Gewest, BelgiëClients (Owners)

Functieomschrijving

Welk soort profiel zoeken we?

Bij HUSWELL zijn we stuk voor stuk gedreven en gepassioneerde professionals, die zich inzetten voor het leveren van een uitstekende service en innovatieve oplossingen voor klanten, terwijl we samenwerken als een hechte familie om de visie van het bedrijf te realiseren. We dragen bij aan de cultuur van HUSWELL waarin samenwerking, innovatie, vooruitstrevendheid, flexibiliteit en transparantie centraal staan. 


Een “Client success manager” is verantwoordelijk voor het beheer van relaties met eigenaren en de optimalisatie van hun eigendom. Dit is een persoon die het waarborgen van de tevredenheid van de eigenaar ten harte neemt . Een persoon die snel kan navigeren om zo analytisch en optimaliserend te werken. Als client success manager beschik je daarbij over uitstekende digitale, communicatieve, interpersoonlijke en kritische denkvaardigheden om samenwerkingsrelaties in een snelle omgeving te vergemakkelijken. 


Wat ga je precies doen?

  • Je ontwikkelt en onderhoudt de relatie met de eigenaren binnen jouw portefeuille door proactief te communiceren en de deskundige van die eigendommen te worden.

  • Je fungeert als contactpersoon tussen de eigenaar en de interne afdelingen van HUSWELL zoals Operations, Customer Success, Sales, Marketing, Revenue Management en Accountancy.

  • Je zorgt ervoor dat elke woning binnen jouw portefeuille de KPI’s behaalt en aan de HUSWELL-normen voldoet.

  • Je ondersteunt het team door te communiceren met eigenaren en af en toe met een gast.

  • Je denkt mee aan hoe we de performance van de woningen kunnen verbeteren en de processen kunnen optimaliseren.

  • Je staat je collega’s van het Onboarding en Operations team bij wanneer nieuwe woningen aan je portefeuille worden toegevoegd.

  • Je ontwikkelt en onderhoudt open samenwerkingsrelaties met andere teamleden en het managementteam.

  • Je staat het team bij waar nodig.


Wat breng je mee aan kennis of ervaring?

  • Ervaring in de hospitality en/of vastgoedsector

  • Eerdere ervaring in een klantgerichte rol 

  • Uitstekende overtuigings- en onderhandelingskracht

  • Digitale vlotheid is niet alleen mooi meegenomen, maar een must!

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden (Nederlands, Frans, Engels) waarmee je relaties kan opbouwen en onze dienstverlening strategische kan verbeteren en uitbreiden

  • Uitstekend zelfmanagement en het vermogen om prioriteiten te stellen en werk binnen de deadlines af te leveren

  • Vermogen om problemen in een snelle omgeving de baas te kunnen

  • Voldoende veerkracht om in drukke periodes het hoofd koel te houden

  • Veel aandacht voor detail en uitstekende organisatorische vaardigheden

  • Creatief denken met het vermogen om nieuwe en innovatieve kansen te identificeren

  • Flexibiliteit (geen 9 to 5 mentaliteit): de hospitality sector staat niet stil. Daarom werk je gemiddeld één zaterdag in de maand. Ook wordt er op feestdagen gewerkt (max. 3 per jaar), die mag je dan vrij opnemen in de loop van het jaar.


Wat bieden wij je als bedrijf?

Voordelen en nog eens voordelen zoals maaltijdcheques, laptop, gsm, gsm-abonnement, 12 ADV-dagen. Door ons betaalde opleidingen & trainingen. Team buildings en off-site evenementen om U tegen te zeggen.


Daarbij, wanneer je lid wordt van de HUSWELL family zal je samen met een ervaren en dynamisch team werk doen dat ertoe doet en verander je de manier waarop mensen reizen of op vakantie gaan. 


Je krijgt dus een plaats binnen een snelgroeiende reis- en vastgoedsector wat je een tal van opportuniteiten geeft om je uitgedaagd te voelen, om te innoveren en beloond te worden voor je inspanningen.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be

Vereisten

Er zijn momenteel geen specifieke vereisten om te kunnen solliciteren.


Ready to join the rocketship? 🚀 Apply now via www.jobs.huswell.be